[Gelistirici] 2011 için ayr? bir depo açma ihtiyac?

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
5 Oca 2011 Çar 22:37:24 EET

Merhaba,

On Wed, 2011-01-05 at 20:24 +0200, Fatih Arslan wrote:
> Test depousunu da kimseye zorla kullandırtmıyoruz, sonuçta bu depoyu
> kullanacak olan kişiler yine her türlü sorumluluğu kabul etmiş olacaktır.
> Camia ve Pardus diye neden ayrıma girildi anlamadım şimdi. Geliştirci olan
> herkesin buraya paket koyma hakkı olacak.

Öyle tabii, sadece depoyu camia yönetecek, bakımını yapacak ve sunacak
demek istendi benim anladığım. Yoksa sen de paket koyarsın, ben de...

> Bu deponun desteklenmeyeceği de
> önceden belirtilecek. Alan memnun, satan memnun...

teoride öyle de, pardus.org.tr'den sunduğumuz bir depodaki pakete destek
vermediğimiz zaman -çok haksız da olmayan- itirazlar oluyor. Depoyu
proje olarak sunmamız o deponun tüm sorumluluğunu almak anlamına geliyor
çoğu durumda.

ekin.