[Gelistirici] 2011 için ayrı bir depo açma ihtiyacı

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
5 Oca 2011 Çar 20:24:16 EET

Çarşamba 05 Ocak 2011 günü (saat 19:46:41) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Ben de kullanıcılara desteklemediğimizi söylediğimiz bir depoyu
> sunmamamız gerektiğini düşünüyorum. Paket sahiplerinin tamamının
> Pardus geliştiricisi olduğu ama deponun desteklenmemesini
> kullanıcılara nasıl açıklayacağız bilemiyorum.
>
> Böyle bir depo camia tarafından sürdürülebilir ama Pardus tarafından
> sunulan ama desteklenmeyen bir depo olmamalı bence.
>
> İyi çalışmalar diliyorum.

Test depousunu da kimseye zorla kullandırtmıyoruz, sonuçta bu depoyu
kullanacak olan kişiler yine her türlü sorumluluğu kabul etmiş olacaktır.
Camia ve Pardus diye neden ayrıma girildi anlamadım şimdi. Geliştirci olan
herkesin buraya paket koyma hakkı olacak. Bu deponun desteklenmeyeceği de
önceden belirtilecek. Alan memnun, satan memnun...

Ayrıca, Anıl'ın da dediği gibi, artık paket yapıp kişisel alanıma koyup,
oradan da kullanıcılara buyrun kullanın demek istemiyorum. Bu şekilde bir depo
olması herkesin işine yarayacaktır. Sadece geliştiricilere değil, kullanıcılar
da kolay bir şekilde istedikleri paketleri deneyebilecekler.

--
Fatih Arslan