[Gelistirici] 2011 için ayrı bir depo açma ihtiyacı

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
5 Oca 2011 Çar 19:46:41 EET

Selamlar,

05 Ocak 2011 18:23 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:

> Desteklenmeyen bir deponun iyi olacağını düşünüyorum.

Ben de kullanıcılara desteklemediğimizi söylediğimiz bir depoyu
sunmamamız gerektiğini düşünüyorum. Paket sahiplerinin tamamının
Pardus geliştiricisi olduğu ama deponun desteklenmemesini
kullanıcılara nasıl açıklayacağız bilemiyorum.

Böyle bir depo camia tarafından sürdürülebilir ama Pardus tarafından
sunulan ama desteklenmeyen bir depo olmamalı bence.

İyi çalışmalar diliyorum.

---
Necdet Yücel