[Gelistirici] 2011 için ayrı bir depo açma ihtiyacı

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
5 Oca 2011 Çar 18:23:33 EET

04 Ocak 2011 15:01 tarihinde Fatih Arslan <farslan at pardus.org.tr> yazdı:

> Merhaba,

> Bu konudaki fikri olan ?

Desteklenmeyen bir deponun iyi olacağını düşünüyorum.

- Bana öyle geliyor.
- Ana depoda üst geliştirici bakımı yapılmayan paketlerimin olmasını doğru
bulmuyorum [1].
- Bana kolaylık sağlıyor. Ayrı bir ACK - NACK süreci takip etmek zorunda
kalmıyorum. İki inceleme alıp hemen paketimi depoya alabiliyorum. Yaptığım
değişiklikleri hemen kullanıcılara yansıtabiliyorum.
- Kapalı kaynak olduğu için ana depoya almaya içimin el vermediği paketlerim
için böyle bir depoyu kullanabilirim.
- Tüm paketlerin ana depoda barınmasını sağlıklı bulmuyorum. Test işlemi
için harcanan zaman artacaktır. Belki başka şeyler de olabilir.
- İsteyen SVN hesabı olmayan paket sahiplerinin paketlerini [2] veya
bakıcısız paketlerin bakımını buradan sürdürebiilir.

[1] Üst Geliştirici Bakımı Yapılmayan Paketler

Üst geliştirici tarafından uygulamanın bakımı artık yapılmıyor ise, kaydın
çözümü olarak "DÜZELTİLMEYECEK" seçerek şu cevabı verin:

::

    Hata bildiriminde bulunduğunuz için teşekkürler. Üst geliştirici artık
bu yazılımın
    bakımını sürdürmüyor. Pardus da destek sağlayamıyor. <üst geliştirici
bağlantısı>
    adresinden yazılımın <son tarih> itibariyle güncellenmediğini
görebilirsiniz.
    Ne yazık ki, hatanın çözümü için Pardus projesinin yapabileceği hiçbir
şey yoktur.

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/doc/tr/bug_submit_triage/stock_responses.rst

[2] http://lists.pardus.org.tr/gelistirici/2010-April/023933.html