[Gelistirici] corporate2/devel/network/web/opera - Remove kde4 related opera shared object.

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
4 Şub 2011 Cum 22:49:34 EET

04 Şubat 2011 Cuma günü (saat 20:02:17) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
> 04 Şubat 2011 Cuma günü (saat 21:49:00) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:

> Çökme filan yok yahu, ben öylesine öyle dedim, örnek yani o. O zaman
> "Remove kde4 plugin since we don't use KDE4 in Corporate2" gibi bişey
> demek istemiştim ben.

Ya işte o bana çok "obvious" gelmişti :) O yüzden yazmamıştım, ama olsun,
ekliyyim madem, bulunsun.

> Yok yok, çökme yok ortada, öylesine dedim ben onu, yani neden olduğunu bu
> şekilde yazabilirsin deyi.

Yok anladım öylesine dediğini zaten :) Ama mantıklı, karşılaşmadım ama bi
araştırayım onu, olabilir yani (=

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux