[Gelistirici] corporate2/devel/network/web/opera - Remove kde4 related opera shared object.

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
4 Şub 2011 Cum 20:02:17 EET

04 Şubat 2011 Cuma günü (saat 21:49:00) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> 04 Şubat 2011 Cuma günü (saat 15:45:17) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:

> Yukarıda yazdığım yorum bana yeterli gelmişti, önerilere açığım.

> Aynen katılıyorum, ben de bazı paketlerde ciddi acı çekmişliğim var. :)

> +1, (da cümleni bitirip bitirmediğini anlayamadım, "Ya." diye bitmiş.)

O öylesine, 'hıh' tonlamasıyla 'ya' o. Neyse :)

> Bu commit üzerinden konuşacak olursam Kurumsal2'de kde3 kullandığımız için
> opera'nın kde4 wrapper'ını kaldırdım, program /usr/lib/opera/liboperagtk.so
> üzerinden çalışıyor. liboperakde4.so varken bir çökme yaşamadım test
> ettiğim bir makinede, ama bugün paketi contrib'e alırken Ozan'la gözümüze
> çarptı, kaldırmaya karar verdik, çökmeye neden olmasa bile kullanılmadığı
> için.

Çökme filan yok yahu, ben öylesine öyle dedim, örnek yani o. O zaman "Remove
kde4 plugin since we don't use KDE4 in Corporate2" gibi bişey demek istemiştim
ben.

> Daha detaylı bir şey yazmak aklıma gelmedi açıkçası, "Remove kde4 related
> opera shared object." bana yeterli geldi herhangi bir çökmeyle
> karşılaşmadığım için. Dediğim gibi, önerilere açığım :) Biraz daha
> araştırayım, herhangi olası bir çökme sorununa neden oluyorsa yorumlara
> eklerim ;)

Yok yok, çökme yok ortada, öylesine dedim ben onu, yani neden olduğunu bu
şekilde yazabilirsin deyi.

--
Gökçen Eraslan