[Gelistirici] programciklarin isimlendirilmesi

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
4 Şub 2011 Cum 16:17:54 EET

Merhaba,

Kullanıcılarca çok istenen görev yöneticisinde sadece simge görünümü
seçeneğini sunan programcıklardan birini depo için incelemeye almayı
düşünüyorum. Mehmet Beyin oyun alanından birkaç paketi kendisinden izin
alarak oyun alanıma aktarıyorum ve en uygun olanını depo için hazırlamaya
çalışacağım.

Şimdilik isimlendirme konusunda takıldım. Plasma programcıklarının
isimlendirmesi nasıl oluyor, güncel olduğunu tahmin ettiğim şu belgede [1]:

plasma-widget-*

kullanımı var ama depodaki paketlerde [2]:

plasma-applet-*

kullanılmış. Şimdilik depodaki paketler gibi isimlendireceğim.

[1]
http://developer.pardus.org.tr/guides/packaging/package_naming_guidelines.html#plasma-widgets
[2] http://paketler.pardus.org.tr/info/2011/devel/sources.html