[Gelistirici] contrib/devel/desktop/kde3 bileseni

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
24 Eyl 2010 Cum 23:31:46 EEST

Hocam var mı itirazı olan diye sormuştunuz ilk mesajınızda benim de vardı,
söylemek istedim, gereksiz paketleri 2009 deposundan silmeyi ben de çok
istiyorum, hatta birazdan uzun zamandır ortada olan, kimsenin hayır demediği
ve birkaç gün önce epey açıklayıcı bir ping atmama rağmen bir itiraz
gelmeyen liste üzerinden silmeye başlayacağım bu paketleri.

Ama bu liste sadece bakıcısız paketleri kapsıyordu. Paket sayısı az, işim
kolay olsun diyerek yapmadım bunu. Bir şekilde aslında paketçisi var görünen
ama gerçekte bakıcısız olan paketler ortadaydı ama hassas bir konuydu,
yeterli incelikle yaklaşamayacağımı düşündüğümden bunların etrafından
geçtim. Paketine bir yıldır bakmayan bizi çiğniyor, biz ondan eksik mi
kalacağız biz de onu çiğneyelim şu an Pardus için fazla lüks ve daha
önemlisi her zaman için yanlış olur bence.