[Gelistirici] contrib/devel/desktop/kde3 bileseni

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
24 Eyl 2010 Cum 23:40:59 EEST

24 Eylül 2010 23:31 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:
> Paketine bir yıldır bakmayan bizi çiğniyor, biz ondan eksik mi
> kalacağız biz de onu çiğneyelim şu an Pardus için fazla lüks ve daha
> önemlisi her zaman için yanlış olur bence.

Bu kadar liste çıkardıktan sonra nasıl bunu yazabiliyorsunuz
anlamıyorum. kde3 bileşenini ilgilenen yok diye değil, 2009'a
ALINMASINA İMKAN YOK DİYE silelim diyoruz.

Bu bileşeni silmek kesinlikle ne lüks olur ne de yanlış. Aksi durumda
contrib/devel derlenmeyen paket çöplüğü durumundan nasıl kurtulacak?
Hem 2009'un ilk çıktığı gün yapmıyoruz bu işlemi. 2009'un ömrü bitmek
üzere.

---
Necdet Yücel