[Gelistirici] contrib/devel/desktop/kde3 bileseni

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
24 Eyl 2010 Cum 23:09:41 EEST

24 Eylül 2010 22:48 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:
> Takıldığım noktayı biraz daha vurgulamak istiyorum, bu (kde3) bileşen olduğu
> gibi gitsin, gitmeli ama burada paketçisi olan paketler var, eğer paketçisi
> bunlar hakkında bir şey demiyorsa bu zamana kadar büyük ihtimalle
> sahipsizdir zaten ama ilk önce sahipsiz olarak işaretlenmeden, bunun için
> gerekli süreci işletmeden, bu paketleri silme, değiştirme vs. yapılırsa bu,
> o kişiyi çiğnemektir bence.

1 yıl paketine bakmayan bizi çiğnemiş olmuyor mu peki? Daha ne kadar
bekleyeceğiz?

> Bana yapılırsa rahatsız olurdum, rahatsız
> olabilecek başkaları da olabileceğinden burada belirtme ihtiyacı hissettim.
> İki paket silmeye çalışırken, istemediğimiz şeylere çok az ihtimalle de olsa
> neden olabilecek bir şeyler yapmayalım.

Biz bir senedir paketine bakmayana darılmıyorsak svn'den geri
alabilecek kişinin de darılmaya hakkı yok bence. Ayrıca bu paketlerin
2009 deposuna girme imkanı yok. Paketçisi birden heyecana gelip
ilgilenmek istese bile 2009'a kde3 desteği mi verecek, yapmayın.

> Yapılacak iş basit bence, şimdilik bakıcısız olan KDE3 ve Qt3 paketlerini
> silelim, diğerleri için de bir son tarih verelim, bu zamana kadar bir şey
> yapılıyorsa yapılsın diyelim, ondan sonra da bu kalanları silelim. Hatta
> tarihi de ben vereyim kabul ederseniz: 1 Ekim 2010.

1 yıllık süre yetmez diyorsunuz yani? Peki ne zaman isterseniz o zaman
silin. Bu kadar basit bir iş için bile bu kadar bürokrasiye benden
pes.

contrib devel'deki paket sayısı: 900
contrib stable'daki paket sayısı: 415

---