[Gelistirici] contrib/devel/desktop/kde3 bileseni

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
24 Eyl 2010 Cum 22:48:24 EEST

Takıldığım noktayı biraz daha vurgulamak istiyorum, bu (kde3) bileşen olduğu
gibi gitsin, gitmeli ama burada paketçisi olan paketler var, eğer paketçisi
bunlar hakkında bir şey demiyorsa bu zamana kadar büyük ihtimalle
sahipsizdir zaten ama ilk önce sahipsiz olarak işaretlenmeden, bunun için
gerekli süreci işletmeden, bu paketleri silme, değiştirme vs. yapılırsa bu,
o kişiyi çiğnemektir bence. Bana yapılırsa rahatsız olurdum, rahatsız
olabilecek başkaları da olabileceğinden burada belirtme ihtiyacı hissettim.
İki paket silmeye çalışırken, istemediğimiz şeylere çok az ihtimalle de olsa
neden olabilecek bir şeyler yapmayalım.

Yapılacak iş basit bence, şimdilik bakıcısız olan KDE3 ve Qt3 paketlerini
silelim, diğerleri için de bir son tarih verelim, bu zamana kadar bir şey
yapılıyorsa yapılsın diyelim, ondan sonra da bu kalanları silelim. Hatta
tarihi de ben vereyim kabul ederseniz: 1 Ekim 2010.