[Gelistirici] contrib/devel/desktop/kde3 bileseni

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
22 Eyl 2010 Çar 18:47:26 EEST

22 Eylül 2010 18:27 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:
> Bakıcısı olan paketlere bence ellememeliyiz, daha doğrusu silinmesi için
> istekte bulunma konusunu paketçisine bırakmalıyız (çünkü şöyle bir şeyler
> olabilir [1]), kde4, qt4 portu olanları silmemeliyiz (yine de tekrar
> incelemeye alınmalı bence 2009 contrib stable'ye girmeden önce böyle
> paketler). Onların dışındakiler gidebilir.

Bu bileşende bakıcısı olan paketler nasıl olabiliyor anlamıyorum ben.
Bir teki bile stable depoya alınmamış. 2009'da zaten kde3 desteği yok.
Gün olur, biri alır da onu başka bir pakete dönüştürür diye
beklemeyelim bence. Böyle bir şey yapacak olanı tutmayız zaten.

Silelim bu bileşeni.

---
Necdet Yücel