[Gelistirici] contrib/devel/desktop/kde3 bileseni

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
22 Eyl 2010 Çar 18:27:52 EEST

22 Eylül 2010 18:11 tarihinde Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> yazdı:

> Selamlar,

Merhaba,

> Contrib deposunun sadece devel'inde bulunan, 2009'da kde3 desteği
> olmadığı için hiç paketlenmemiş ve stable'a alınmamış aşağıdaki
> paketleri depodan silelim diyorum. Aslında doğrusu hem devel'den hem
> de stable'dan desktop/kde3 bileşenlerinin silinmesi olacaktır. Kimse
> bu paketleri silmeyelim demiyor da nasılsa silemiyoruz ;) Hadi bir
> cesaret, silelim bunları.
>
> Var mı itirazı olan?

Bakıcısı olan paketlere bence ellememeliyiz, daha doğrusu silinmesi için
istekte bulunma konusunu paketçisine bırakmalıyız (çünkü şöyle bir şeyler
olabilir [1]), kde4, qt4 portu olanları silmemeliyiz (yine de tekrar
incelemeye alınmalı bence 2009 contrib stable'ye girmeden önce böyle
paketler). Onların dışındakiler gidebilir.

[1] http://lists.pardus.org.tr/gelistirici/2010-May/024112.html