[Gelistirici] contrib/devel/desktop/kde3 bileseni

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
23 Eyl 2010 Per 09:53:13 EEST

On Wednesday 22 September 2010 18:47:26 Necdet Yücel wrote:

> Bu bileşende bakıcısı olan paketler nasıl olabiliyor anlamıyorum ben.

Paketçilerin sorumlulukları hakkında da konuşmamız lazım aslında. urgent
listesi için verdiğimiz süre yarın doluyor. Bunların içinde günlük kullanımda
çok ihtiyaç duyduğumuz ve tek bir bağımlılığı bile olmayan paketler var.
Paketçisi geçici bir süre ilgilenemeyeceğini söylese başkası depoya alacak;
fakat hiçbir şekilde sesi de çıkmıyor.

Bana sorarsanız böyle paket bakıcılığı olmaz. Yarın bu durumda olan paketlerin
bakıcısız olarak işaretlenmesini öneriyorum. Paketlerin bakıcısız görünmesi
daha iyi; çünkü ilgilenebilecek kişilerin bu paketlere bakmasını engellememiş
oluyoruz.