[Gelistirici] geleneksel review günü

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
19 Eyl 2010 Paz 16:31:30 EEST

19 Eylül 2010 Pazar günü (saat 12:56:36) Necdet Yücel şunları yazmıştı:

> Review işini daha düzenli hale getirelim denince sanki "haytalar boş
> yatıyorlar, review'e bakmıyorlar" diyormuşum gibi yapmayalım Serdar.
> Çok büyük gayretle çalışıldığını hepimiz biliyoruz. Ben bu review günü
> işinin Pardus için faydalı olacağını düşünüyorum ama herkes "en iyi
> durumdayız" diyorsa üstelemekten vazgeçebilirim hemen.

"
Dün gözden geçirme bekleyen paketleri içeren raporların üçüncüsünü
yazdım ama hepimizin gördüğü gibi o da diğer ikisi gibi hiç ilgi
görmedi.
"

yazmışsınız, bana bu doğru gelmiyor, ona karşı çıktım bir önceki cevabımda.
Herhangi bir cevap yazılmaması ilgi görmemesi anlamına gelmiyor.

"En iyi durumdayız" demiyorum, "şimdiye kadar en iyi durumdayız" diyorum, tabi
ki daha iyi hale getirmek için uğraşacağız, per aspera ad astra.

Review gününün işlemeyeceğini düşünüyorum şahsen, Olsa güzel olur tabi ki, ben
olurluğuna inanmıyorum sadece..

Fatih'in "Paketlerin review'larına kimler bekleniyor"un yazılması önerisine +1
ama, sürece bir katkısı olacaktır illa ki.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux