[Gelistirici] geleneksel review günü

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
19 Eyl 2010 Paz 12:56:36 EEST

19 Eylül 2010 04:40 tarihinde Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr> yazdı:
> Geriye kalan paket isteklerine baktığımızda da, bir, sizin contrib'den
> aldığınız programming paketleri bulunmakta bir de Erdem'in sunucu paketleri..
> Bu paketleri de depoya almamızda 3 sürümü maintain etmekten daha önemli
> kılacak bir argümanınız varsa söyleyin lütfen..

Ama olaya böyle bakarsak hiç bir şey 3 sürümün bakımından daha önemli
olmayacak ki!

> Vakit buldukça paketleri review etmeye çalışıyoruz (bu konuda son iki üç aydır
> Pardus tarihinin en iyi paket review durumlarından birinde olduğumuzu da iddia
> edebilirim; ki bunun da dışında depodaki mevcut paketlerin bakımında sıkıntı
> yaşıyoruz, kendini geliştirici hissedip bu listeye yazma hakkı bulunan
> herkeslere duyurulur ;) ) ama şu anki durumda "paketler review edilmiyor"
> demenin pek de insaflı olacağını düşünmüyorum, bilmiyorum katılır mısınız..

Review işini daha düzenli hale getirelim denince sanki "haytalar boş
yatıyorlar, review'e bakmıyorlar" diyormuşum gibi yapmayalım Serdar.
Çok büyük gayretle çalışıldığını hepimiz biliyoruz. Ben bu review günü
işinin Pardus için faydalı olacağını düşünüyorum ama herkes "en iyi
durumdayız" diyorsa üstelemekten vazgeçebilirim hemen.

---
Necdet Yücel