[Gelistirici] geleneksel review günü

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
19 Eyl 2010 Paz 20:57:54 EEST

On Sun, 19 Sep 2010 12:56:36 +0300
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> Review işini daha düzenli hale getirelim denince sanki "haytalar boş
> yatıyorlar, review'e bakmıyorlar" diyormuşum gibi yapmayalım Serdar.
> Çok büyük gayretle çalışıldığını hepimiz biliyoruz. Ben bu review günü
> işinin Pardus için faydalı olacağını düşünüyorum ama herkes "en iyi
> durumdayız" diyorsa üstelemekten vazgeçebilirim hemen.

 En iyi durumda olduğumuzu düşünmüyorum. Ama svn hesabı olan kişilerin
bazılarının bu işi ciddiyetle yaparken bazılarının umrunda bile
olmadığını düşünüyorum.

 Review yapmak için bileşen sorumlusu olmanın şart olmadığını, hem
kendini geliştirmek (paketi depoya alan için de inceleyen için de) hem
de depoya giren paketlerin kalitesini arttırmak adına herkesin işine
yarayacak bir süreç olduğunu unutmamak lazım.