[Gelistirici] geleneksel review günü

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
19 Eyl 2010 Paz 04:40:41 EEST

18 Eylül 2010 Cumartesi günü (saat 19:11:52) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> 18 Eylül 2010 19:03 tarihinde H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>
>
> Onlar yavaş ilerliyor demiyorum ben. Acil diye söylenmesinde de bir
> problem yok bence.
>
> Aylardır review bekleyen paketler var. Bu da yeterince uzun sayılır bence.

aylardır dediğiniz hangileri?

uzun süredir review'da olan iki paket var:

2008-09-28 util/misc/xvkbd  - ne idüğü belirsiz (ne yapılacağına karar
verilmemiş) n kere paketçi değiştirmiş bir paket.

diğeri de 2009-04-24 server/web/nginx  - Eren'in review'a soktuğu, sonradan da
pek iplemediği bir paket, bir kere siz bir kere de ben pinglemişim Eren'i yeni
çıkan sürüm konusunda.

Review bileşenindeki diğer paketlerin hepsi 2010 haziran ayından sonra
review'a sokulmuş paketler; ki iki/üç aya da pek "aylardır review beklemekte"
olan paketler şeklinde etiketlemenin pek insaflı olmayacağını düşünüyorum.
Geriye kalan paket isteklerine baktığımızda da, bir, sizin contrib'den
aldığınız programming paketleri bulunmakta bir de Erdem'in sunucu paketleri..
Bu paketleri de depoya almamızda 3 sürümü maintain etmekten daha önemli
kılacak bir argümanınız varsa söyleyin lütfen..

Vakit buldukça paketleri review etmeye çalışıyoruz (bu konuda son iki üç aydır
Pardus tarihinin en iyi paket review durumlarından birinde olduğumuzu da iddia
edebilirim; ki bunun da dışında depodaki mevcut paketlerin bakımında sıkıntı
yaşıyoruz, kendini geliştirici hissedip bu listeye yazma hakkı bulunan
herkeslere duyurulur ;) ) ama şu anki durumda "paketler review edilmiyor"
demenin pek de insaflı olacağını düşünmüyorum, bilmiyorum katılır mısınız..

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux