[Gelistirici] yaz stajları ve gsoc hakkinda

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
19 Eyl 2010 Paz 04:22:04 EEST

18 Eylül 2010 Cumartesi günü (saat 19:09:04) H. İbrahim Güngör şunları
yazmıştı:

> Ben hala merak ediyorum. Renan özet geçsen çok güzel olur.

+1, ben de merak ediyorum, Yalı da bir proje, staj projelerinin hepsi de birer
ayrı proje.. Ne olup ne bittiği konusunda bir bilgilendirme olsa güzel olur,ya
da en azından ne zaman bilgilendirileceği konusunda bir "cevap" yazılsa
listenin kaale alındığını gösteren, geliştiricilerin yerli yersiz ön
yargılarını engelleyecektir. Çok da zaman alacağını düşünmüyorum doğrusu.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux