[Gelistirici] yaz stajları ve gsoc hakkinda

renan at pardus.org.tr renan at pardus.org.tr
20 Eyl 2010 Pzt 09:39:19 EEST

> Geçtim cevap yazmayı, "sonra yazacağım" veya "yazmayacağım" demek bu
> kadar zor olmamalı.
>
> Neyse, öğreneceğiz de başımız göğe mi erecek. Ben sorumdan vazgeçiyorum.

Merhaba,

Vazgeçmenize ve e-postanızı yoğunluk + şu sıralar web mail kullanmak
zorunda kaldığım için veya herhangi bir sebepten dolayı görmemiş
olabileceğimi tahmin etmeyecek kadar saygısız olduğumu düşünmenize
üzüldüm.

Twitter'dan gördüğünüz mesajı sizin e-postanıza karşılık olarak yazmadım.
Tamamen tesadüf olmuş.

Öğrencilerin neler yaptığını öğrenmek konusundaki haklı isteğinizi
görmediğim için özür dilerim. Bu hafta içerisinde istediğiniz bilgilere
ulaşmanız için çabalayacağım.

--
Renan Çakırerk
TUBITAK / UEKAE - Pardus Linux