[Gelistirici] yaz stajları ve gsoc hakkinda

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
18 Eyl 2010 Cmt 19:21:17 EEST

18 Eylül 2010 19:09 tarihinde H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr> yazdı:
> Ortalığı kızıştırmak istemiyorum ama söylemeden geçmek de istemiyorum.

Kızışsın bakalım.

> Pardus ile ilgili konuların Twitter'dan konuşulduğu bir ortamı gördüm
> camia listesi açılmadan önce ve açıldığı zamanlarda. Renan da siz nasıl
> yaptıysanız (veya yapıyorsanız) aynı şekilde Twitter'a yazmış:

Ben listede bana sorulan bir şeye twitterdan cevap yazmadım hiç.
Herkes elbette kendi düşüncelerini her yere yazabilir ama listeye
sorulan sorulara da twitterdan cevap vereceksek adresimizi bir yere
yazalım da kimleri takip edeceğimizi bilelim. Mesela ben bu yazışmaya
cevabı last.fm'den yazsam olur muydu?

---
Necdet Yücel