[Gelistirici] yaz stajları ve gsoc hakkinda

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
18 Eyl 2010 Cmt 19:09:04 EEST

On Sat, 18 Sep 2010 18:54:58 +0300
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> 14 Eylül 2010 00:12 tarihinde Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com>
>
> Geçtim cevap yazmayı, "sonra yazacağım" veya "yazmayacağım" demek bu
> kadar zor olmamalı.

Ortalığı kızıştırmak istemiyorum ama söylemeden geçmek de istemiyorum.
Pardus ile ilgili konuların Twitter'dan konuşulduğu bir ortamı gördüm
camia listesi açılmadan önce ve açıldığı zamanlarda. Renan da siz nasıl
yaptıysanız (veya yapıyorsanız) aynı şekilde Twitter'a yazmış:
http://twitter.com/rcakirerk/status/24643177108

> Neyse, öğreneceğiz de başımız göğe mi erecek. Ben sorumdan
> vazgeçiyorum.

Ben hala merak ediyorum. Renan özet geçsen çok güzel olur.

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>