[Gelistirici] 2009 vlc güncellemesi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Eyl 2010 Pzt 14:05:40 EEST

On Pazartesi 13 Eylül 2010 08:37:02 Serdar Dalgıç wrote:
> Pazar 12 Eylül 2010 günü (saat 13:00:22) Onur Küçük şunları yazmıştı:

> Eren'le irtibat eksikliğimiz oldu sanırım, güvenlik güncellemesidir, ilgili
> etiketi yazmayı unutmuşum, benim hatam.
>
> Bu güncellemeyi geciktirmemin bir sebebi, ilgili hatanın açıklamasında "In
> most usage scenarii, this will only cause user annoyance." yazdığı gibi
> bizim için (nispeten) önemi biraz daha düşük bir güncelleme olduğunu
> düşünmem. Ki depoya cuma günü aldım, ACK/NACK'e girsin diye, o yüzden de
> yine "security" diye etiket koymadım.. İfadem budur.

> [...]

 İlgili hataya paket güncellemesinde yorum girmişsin, bu yüzden "unuttu
herhalde" diye düşünmeden özellikle sordum. Hata kaydı security olarak
işaretli, kayıtta CVE var, paketin açıklamasında da güvenlik güncellemesi
geçtiğine göre security tagı mutlaka eklememiz gerekiyor. Eklemeyeceksek de
bunun konuşulması, karar verilmesi lazım.

 Pakete security tagı ekleyelim, ilgili hata kaydı ve CVE bilgisini pspec e
ekleyelim tekrar derletelim.