[Gelistirici] 2009 vlc güncellemesi

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
13 Eyl 2010 Pzt 08:37:02 EEST

Pazar 12 Eylül 2010 günü (saat 13:00:22) Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Merhaba,
>
>  $subject güvenlik güncellemesi midir ? Öyle ise security tagı ve
> ilgili hata kaydına bağlantı niye yok ? Yok değilse açıklamada yazan
> güvenlikle ilgili kısım nedir bizim için önemsiz midir ?

Eren'le irtibat eksikliğimiz oldu sanırım, güvenlik güncellemesidir, ilgili
etiketi yazmayı unutmuşum, benim hatam.

Bu güncellemeyi geciktirmemin bir sebebi, ilgili hatanın açıklamasında "In
most usage scenarii, this will only cause user annoyance." yazdığı gibi bizim
için (nispeten) önemi biraz daha düşük bir güncelleme olduğunu düşünmem. Ki
depoya cuma günü aldım, ACK/NACK'e girsin diye, o yüzden de yine "security"
diye etiket koymadım.. İfadem budur.

Nasıl bir yol izleyelim? Security diye etiketliyeyim mi, yoksa normal ack/nack
sürecindan devam mı edelim?

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux