[Gelistirici] 2009 vlc güncellemesi

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
13 Eyl 2010 Pzt 16:17:05 EEST

On Mon, Sep 13, 2010 at 08:37:02AM +0300, Serdar Dalgıç wrote:
> Eren'le irtibat eksikliğimiz oldu sanırım, güvenlik güncellemesidir, ilgili
> etiketi yazmayı unutmuşum, benim hatam.

İrtibat eksikliğinin olduğunu düşünmüyorum. Gerekli bilgiler ile beraber
hata kaydı mevcut ve sana atanmış durumda. Spam olarak gelmediyse
mail kutuna düşmüş olması gerek. İrtibat konusunda eksik olduğunu
düşündüğün kısımlarını yazarsan ilerde böyle bir problemin yaşanma
ihtimalini ortadan kaldırmış oluruz.

> Bu güncellemeyi geciktirmemin bir sebebi, ilgili hatanın açıklamasında "In
> most usage scenarii, this will only cause user annoyance." yazdığı gibi bizim
> için (nispeten) önemi biraz daha düşük bir güncelleme olduğunu düşünmem. Ki
> depoya cuma günü aldım, ACK/NACK'e girsin diye, o yüzden de yine "security"
> diye etiket koymadım.. İfadem budur.

Evet önemi düşük bir açık ancak güvenlik ile ilgili olduğu için Security
tag'i eklenip o şekilde depoya alınması gerekiyor. Onur'un da yazdığı
gibi, tag'i ekleyip, yeniden derletip test etmemiz lazım.

--
        . Eren