[Gelistirici] 2009/stable/editor/vi/vim - Merge from devel/editor/vi/vim

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
24 Eki 2010 Paz 21:09:27 EEST

On 24.10.2010 20:23, İnanç Yıldırgan wrote:
> On Sunday 24 October 2010 19:52:46 Onur Küçük wrote:

> Bunu yazdığım esnada değerli vaktinizden 2 3 dakika ayırıp paketlerin
> hepsini bakıcısız işaretlemiş olsaydınız bende bugün bu işlemleri
> yapmıyor olacaktım. Sayın Necdet Yücel (teşekkürlerimi iletiyorum)
> listesini gönderdiğim paketleri bakıcısız işaretlemiş bende hala
> sorumluluğu benim üzerimde gözüken paketler ile ilgileneyim bari
> dedim.

Paketleri bakıcısız işaretlemek işinden sorumlu biri yok. Bunu pek ala paketlerini bırakan kişi de yapabilir, çok zor bir şey değil. O yüzden kimsenin değerli vaktinden 2-3 dakikasını buna ayırmasını bekleyemezsin. Hele hele ayırıp da işaretlemedi diye bıraktım dediğin paketlere habersiz geri dönmenin de elle tutulur hiçbir haklı tarafı yok.