[Gelistirici] 2009/stable/editor/vi/vim - Merge from devel/editor/vi/vim

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
24 Eki 2010 Paz 20:23:24 EEST

On Sunday 24 October 2010 19:52:46 Onur Küçük wrote:

>  Paketin sahibinin / güncellemeyi yapan kişinin bir şeyi kırıp
> kırmadığını takip etmesi gerekiyor, bunu ben daha derlenmeden
> görebildiysem senin de görmeni beklerdim. Gözden kaçma ihtimalini
> kabul ediyorum, insanız sonuçta. Ama bir şey kırılacağı zaman
> izlediğimiz yolu anlattım, onları yapmak yerine istersen revert
> edebilirim diyorsun.

Lütfen önce oturup yazdıklarını gözden geçirebilir misin? Neden
sürekli bardağın boş tarafını görmek için ısrar ediyorsun? Ben bir
hata yaptım. Vim i güncelledim paketler kırıldı. Sadece "Bu güncelleme
ile bu paketler kırıldı" yazmak yerine "...paket sorumluluğu böyle
birşey..." diyerek boş yere bir gerilim yaratıyorsun.

>  Revert etmek kolay, onu ben de yaparım, asıl güncellemeyi depoya
> alacaksak yukarıda anlattığım olayı yapman daha doğru değil mi ? Ha yok
> bir sebepten dolayı öyle yapmak istemiyorsan da sebebini söylersin onun
> üzerine konuşulur.

Ben sence neden revert edeyim yazdım hiç düşündün mü? Daha detaylı bir
şekilde neyin kırılıp neyin kırılmadığına bakıp daha sonra bu
işlemleri toplu bir şekilde depoya yansıtmanın doğru olacağını
düşündüğüm için olamaz mı?

>  Tartışmanın uzaması benim yazdıklarıma [1] yanıt vermek ise evet ben
> hala anlayamadığım, aynı sorun için "yanıt alamadım" ve
> "düzeltebilirlerse bana döneceklermiş" şeklinde iki ayrı açıklaman
> durumunu merak ediyorum. Ayrıca sorumlusu olduğun bütün paketleri
> bırakma kararı almıştın [2]

Bunun neresi anlaşılamadı? Sorunu anlatmaya çalıştım. Onlarda
bakacaklarını söylediler. Ki ben bu sorunu çözemediğimi ilk başta sana
söyledim. Senden yardım istedim. Vaktin olunca bakacağını söylemiştin.
Demek ki seninde vaktin olmamış. Tekrar yazıyorum bu sorunu çözecek
kadar bilgim yok; eğer bilgisi olan birileri bunu halledebilirse en
başta ben sevinirim.

>  "Neyse; ben sorumlu olduğum bütün paketlerin sorumluluğunu bırakma
> kararı aldım. Bunu depoya toplu olarak nasıl yansıtacağımı
> bilmediğimden içinizden biri bunu yapabilirse sevinirim. Buyurun
> istediğiniz paketi istediğiniz şekilde güncelleyin."
>
>  bunun üzerine bu vim güncellemesi (ki birşeyleri kıran bir güncelleme)
> nerden çıktı ?

Bunu yazdığım esnada değerli vaktinizden 2 3 dakika ayırıp paketlerin
hepsini bakıcısız işaretlemiş olsaydınız bende bugün bu işlemleri
yapmıyor olacaktım. Sayın Necdet Yücel (teşekkürlerimi iletiyorum)
listesini gönderdiğim paketleri bakıcısız işaretlemiş bende hala
sorumluluğu benim üzerimde gözüken paketler ile ilgileneyim bari
dedim.

>  Fikrini değiştirdiysen, sana söylenenlerin haklı olduğunu
> düşünüyorsan, bundan sonra daha dikkatli hareket edeceksen bunları bu
> listede dile getirmen lazım, ama ortalığı velveleye verip ondan sonra
> hiç bir şey olmamış gibi hareket etmen doğru değil.

Evet fikir değiştirdim ama bana söylenenlerin haklı olduğunu
düşünmüyorum ve listeye karşı da herhangi birşeyi dile getirmem
gerektiğini düşünmüyorum. Dile gelmesi gereken şeyleri bu listeye
yazıyorum zaten.

İyi çalışmalar;
İnanç