[Gelistirici] 2009/stable/editor/vi/vim - Merge from devel/editor/vi/vim

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
24 Eki 2010 Paz 19:52:46 EEST

On Sun, 24 Oct 2010 15:56:33 +0300
İnanç Yıldırgan <inancyildirgan at gmail.com> wrote:

> Kırdığını farketmedim. Yoksa elbet haber verirdim. Eğer istersen
> revert edebilirim.

 Paketin sahibinin / güncellemeyi yapan kişinin bir şeyi kırıp
kırmadığını takip etmesi gerekiyor, bunu ben daha derlenmeden
görebildiysem senin de görmeni beklerdim. Gözden kaçma ihtimalini
kabul ediyorum, insanız sonuçta. Ama bir şey kırılacağı zaman
izlediğimiz yolu anlattım, onları yapmak yerine istersen revert
edebilirim diyorsun.

 Revert etmek kolay, onu ben de yaparım, asıl güncellemeyi depoya
alacaksak yukarıda anlattığım olayı yapman daha doğru değil mi ? Ha yok
bir sebepten dolayı öyle yapmak istemiyorsan da sebebini söylersin onun
üzerine konuşulur.

> Bıraktığım paketlerin bir listesini buraya atmıştım. O paketlerin
> hepsini bakıcısız işaretledim. Bu paket o listede yoktu. Çıkan
> tartışma sonrası daha uzamasın diye de bir şey yazmak istemedim.

 Tartışmanın uzaması benim yazdıklarıma [1] yanıt vermek ise evet ben
hala anlayamadığım, aynı sorun için "yanıt alamadım" ve
"düzeltebilirlerse bana döneceklermiş" şeklinde iki ayrı açıklaman
durumunu merak ediyorum. Ayrıca sorumlusu olduğun bütün paketleri
bırakma kararı almıştın [2]

 "Neyse; ben sorumlu olduğum bütün paketlerin sorumluluğunu bırakma
kararı aldım. Bunu depoya toplu olarak nasıl yansıtacağımı
bilmediğimden içinizden biri bunu yapabilirse sevinirim. Buyurun
istediğiniz paketi istediğiniz şekilde güncelleyin."

 bunun üzerine bu vim güncellemesi (ki birşeyleri kıran bir güncelleme)
nerden çıktı ?

 Fikrini değiştirdiysen, sana söylenenlerin haklı olduğunu
düşünüyorsan, bundan sonra daha dikkatli hareket edeceksen bunları bu
listede dile getirmen lazım, ama ortalığı velveleye verip ondan sonra
hiç bir şey olmamış gibi hareket etmen doğru değil.

[1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2010-October/026334.html
[2] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2010-October/026329.html