[Gelistirici] Sorumlusu olduğum paketler üzerine

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
17 Eki 2010 Paz 15:11:20 EEST

Selamlar,

17 Ekim 2010 10:06 tarihinde Koray Löker <loker at pardus.org.tr> yazdı:
> Buradan hareketle, Gökçen'in önerisine uyup (ne demiş, "Ali'ye böyle bir
> mesaj gönderemezsin, hakkın yok... Eğer eski svn hesaplarının yeterliliğine
> dair şüphen varsa, o hesap sahiplerini de review sürecine alalım, bir
> mentorla çalışsınlar...") bütün eski svn sahiplerine geliştirici
> başvurularına şu anda yaptığımız gibi bir kaç soru soralım, sorularda
> kafaları karışıyor olanlar birer mentorla kendilerini güne uydursunlar. Buna
> %90 benim de ihtiyacım vardır, 2007'den beri paket yapmıyorum, birinin
> yardımıyla kendimi güncellemekten ancak memnuniyet duyarım.

Bu öneriyi uygulamaya yetecek kadar insan gücümüz olmadığını
düşünüyorum ben. Mevcut durumda yeni geliştirici başvurularına geçtim
mentör atama, quiz göndermeyi, size şu zaman döneceğiz bile
diyemiyoruz (eleştiri olarak değil, durum tespiti olarak söylüyorum
bunu). Hangi kaynağı kullanıp bir de eski svn hesap sahiplerini sınav
yapacağız?

İyi çalışmalar

---
Necdet Yücel