[Gelistirici] Sorumlusu olduğum paketler üzerine

Koray Löker loker at pardus.org.tr
17 Eki 2010 Paz 16:26:46 EEST

 On Sun, 17 Oct 2010 15:11:20 +0300, Necdet Yücel
 <necdetyucel at gmail.com> wrote:
> Bu öneriyi uygulamaya yetecek kadar insan gücümüz olmadığını
> düşünüyorum ben. Mevcut durumda yeni geliştirici başvurularına geçtim
> mentör atama, quiz göndermeyi, size şu zaman döneceğiz bile
> diyemiyoruz (eleştiri olarak değil, durum tespiti olarak söylüyorum
> bunu). Hangi kaynağı kullanıp bir de eski svn hesap sahiplerini sınav
> yapacağız?

 Bu durumda eski hesap sahiplerinden, var olan deneyimleri ışığında
 kendilerini bilmelerini rica edelim. Ben 2007'den sonra paket yapmadım
 örneğin, iki majör sürümdür PiSi'de olan bitenleri, depodaki değişimleri
 takip etmedim. Şu anda biriyle birlikte neredeyse sıfırdan başlamadan
 paket yapıp review'a sokmam mümkün değil, haliyle yapmıyorum.

 Ben bu dağıtımın ilk geliştiricilerndenim, gadanallah deyip paket
 almamayı biliyorum. Bu görgü ve deneyime sahip herkesin de insanlara
 özgeçmişlerini hatırlatmak yerine aynı sağduyuya sahip şekilde
 davranmalarını tamamen naciz bir kul olarak, kendi adıma söylüyorum...

 hamiş: olması gereken bu ise, yarın öbürgün daha çok kaynağımız
 olduğunda gene de yapalım bunu... bugün o kadar uğraşıp geliştirici
 olanlar "buralar dutlukken gelsek, her depoya sınırsız erişimimiz olması
 için iki kanka yetiyormuş" diye düşünmesin, hissetmesin...

--
 Koray Löker
 <--/ http://www.pardus.org.tr .. Özgürlük İçin.. /-->