[Gelistirici] Sorumlusu olduğum paketler üzerine

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
16 Eki 2010 Cmt 02:27:12 EEST

Cumartesi 16 Ekim 2010 günü (saat 01:50:00) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:
> "Böyle bir karar aldık, buna uyun" dediğim bir yer var mı? Ayrıca
> alıntıladığın cümlem de şu şekilde başlıyor:  "Şahsi görüşüm şu".. Kendi
> fikrimi söyledim sadece, katılan katılır, katılmayan katılmaz. Hatta
> yazdıklarım üzerine Ali Işıngör çıkıp "saçmalama, alıyorum işte paketleri"
> de  diyebilirdi. Benden başka itiraz eden olmazsa da çatır çatır alırdı.
> (Hala da alması mümkün.)

Ben katılmadım, itiraz ettim işte.

> "Bir kişinin fikri herkese mal edilir" ön yargımızı ne zaman, nasıl
> kırıcaz,  bilmiyorum.

İnceden laf sokmalı tartışma üsluplarını ne zaman bırakacak insanlar ben de
onu merak ediyorum. (bkz. recursion)

Benim dediğim, "herkesin adına karar alıyorsun, bundan vazgeç" değil:

1- Şahsi fikrim olarak dediklerine katılmıyorum,

2- Bu konuda alınmış bir karar yok, alınana kadar da kimi insanları gelişi
güzel yeni geliştirici alım prosedürüne yönlendirmenin doğru olmadığını
söylüyorum.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer