[Gelistirici] Sorumlusu olduğum paketler üzerine

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
16 Eki 2010 Cmt 14:37:23 EEST

On 16.10.2010 02:27, Gökçen Eraslan wrote:
> Cumartesi 16 Ekim 2010 günü (saat 01:50:00) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:

Ali Işıngör çıkıp "saçmalama, alıyorum işte paketleri" de diyebilirdiyse ve senden başka
itiraz eden olmazsa çatır çatır alabilirdiyse sen neyi veto ettin?

"A veto, Latin for "I forbid", is the power of an officer of the state to stop unilaterally a piece of legislation."

> 1- Şahsi fikrim olarak dediklerine katılmıyorum,
>
> 2- Bu konuda alınmış bir karar yok, alınana kadar da kimi insanları gelişi
> güzel yeni geliştirici alım prosedürüne yönlendirmenin doğru olmadığını
> söylüyorum.

Ben de Gökçen'e katılıyorum.

Bir kişinin yapacağı işe güvenmiyorsak o kişinin o işi iyi yapar hale gelmesini nasıl sağlayacağız? Ali'nin alayım dediği fontlardan Bitstream'i bir kenara koyarsak gerisi çok az kullanılan, oldukça az riskli font paketleri.

Bir kişiye sen bu işi iyi yapamıyorsun, ya da yapamazsın ya da bu konuda kafi miktarda bilgiye sahip değilsin diyebilmek için o kişinin o konuda kafi miktarda bilgiye sahip olmadığını hepimizin göreceği bir ortam sağlanması lazım.