[Gelistirici] Sorumlusu olduğum paketler üzerine

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
16 Eki 2010 Cmt 01:11:19 EEST

Cuma 15 Ekim 2010 günü (saat 01:37:13) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:
> Şahsi görüşüm şu, Sn. Işıngör'ün Pardus'a programların entegrasyonu (paket
> bakımı diye de geçiyor bu listede) ve Pardus'un geliştirilmesine katkıda
> bulunmak gibi bir niyeti varsa; [1]adresindeki prosedüre riayet etmesi
> gerekli.

Ben Bahadır'ın ve senin görüşüne katılmıyorum. Hatta senin cevabının da
gereğinden sert olduğunu düşünüyorum. Nedeni de şu, bahsettiğin doküman svn
hesabı _olmayan_ ve almak isteyenler için belirlediğimiz yeni bir prosedür.
Her ne kadar son Yeditepe'de yaptığımız toplantıda (kesin bir karar varamadan
da olsa) svn hesabı olanların bu prosedüre dahil edilmeyeceğinden bahsetsek
de, ne bu yönde ne de bunun aksi yönünde bir karar geliştirici listesinde ya
da başka bir yerde verilmedi.

Yani eğer, svn hesabı olanlar da bu prosedüre dahil edilecekse, herkese aynı
işlem yapılmalı, göz kararı "A kişisi yeterli değil onu prosedüre alalım, B
sağlam onu almaya gerek yok", olmaz. Prosedürden önce svn hesabı almış herkese
mini bir sınav yapılması vs. gibi çözümler de denenebilir. Fakat, bir kişiye
SVN hesabı verildiyse, ve paket almasının engellenebileceği durumların olması
isteniyorsa bunun da bir prosedürü, süreci olmalı diye düşünüyorum.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer