[Gelistirici] Sorumlusu olduğum paketler üzerine

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
15 Eki 2010 Cum 21:51:11 EEST

On Fri, 15 Oct 2010 18:09:15 +0300
İnanç Yıldırgan <inancyildirgan at gmail.com> wrote:

> "Yapmadığını, olmadığını, takip etmediğini düşünüyorum" gibi
> varsayımlarla hareket etmek ne kadar mantıklı bilemiyorum. Bir paket
> üzerinde bu kadar çok düşünmek yerine o gücü başka bir alana yansıtmak
> gerektiğini düşünüyorum bende. Vim paketi ile ilgili ne gibi bir
> sıkıntı var dağıtımda? Sadece assembler dilinde türkçe karakter
> highlight problemi var ki bence bu o kadar da büyük bir problem değil.
> Zaten bu konuyu upstream a bildirdim onlarda bir çözüm üretebilirlerse
> bana ulaştıracaklarını söylediler.

Yanlış anlaşılmasın da Vim 7.3 ile beraber gelen bir çok özellikten
kullanıcılar mahrum kalıyor. Sırf bu yüzden dağıtım değiştirenler
olabiliyor(komik ama malesef). Sürüm kararlılığı önemli olduğu kadar
sürüm güncelliği de önemli. Vim gibi temel ve "ilgi odağı" olan bir
paketin de bu şeylerden mahrum kalmaması inancındayım.

--
Fatih Arslan