[Gelistirici] Sorumlusu olduğum paketler üzerine

Necdet Yucel necdetyucel at gmail.com
15 Eki 2010 Cum 21:35:32 EEST

Selamlar,

On 15 Eki 2010, at 18:09, İnanç Yıldırgan <inancyildirgan at gmail.com> wrote:

> Vaktim olmadığı kanaartine nereden vardın çok merak ediyorum. 2009 ve
> corporate depoda paketi güncellemeyi, 7.3 sürümüne geçirmeyi
> düşünmüyorum.

Kurumsal 2 henuz cikmamisken ona destegi kesmemiz uygun olmaz bence. Keske ulasacabilicegin bir kurumsal 2 makina olsaymis.

> Elimde ne 2009 ne de corporate dağıtımı mevcut. İsteyen
> alır günceller. Zaten bir paketi 2011 de güncellediğimizde illa
> corporate ve 2009 da güncelleme zorunluluğu nereden çıktı bu kural ne
> zaman kondu anlayabilmiş değilim. Kernel de 2009 deposunda eski bir
> sürümde kullanılıyor bu vim için geçerli olamıyor mu?

Buna Ozan veya Fatih daha iyi cevap verecektir ama bagimlilikla ilgili bir sorun oldugunu tahmin etmek zor degil. Henuz omrunun sonuna gelmeden 2009dan, daha cikmadan kurumsal 2 den destegi cekmememiz lazim.

Kolayliklar diliyorum.

---
Necdet Yucel