[Gelistirici] PiSi ActionsAPI ve diger gelistirmeye yonelik belgeler

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
14 Eki 2010 Per 14:25:08 EEST

2010/10/12 Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com>:
> Merhaba,
> Dün kimseye sormadan bana lazım olduğu için
> tr.pardus-wiki.org/Pardus:ActionsAPI'ye bazı eklemeler yaptım. Kimse
> ilgilenmiyor sanıyordum. Daha sonra
> değişiklikleri en.pardus-wiki.org/Actions_API'ye yansıtacaktım. Ama
> zaten http://developer.pardus.org.tr/guides/packaging/actionsapi/index.html
> adresinde belgenin güncel bir hali bulunuyormuş. Geliştirici ve diğer
> listeleri yakından takip edemediğim için bunu kaçırmışım sanırım.
> Pardus Developer Base'deki ActionsAPI belgesinin Türkçe sürümü var mı,
> nereden ulaşabilirim?
> [...]

Geliştirme süreci ile ilgili belgelerinin developer.pardus.org.tr
adresinde durması düşünülmüştü bu, bu belgeleri burada güncel tutmaya
çalışıyorum. ayrıca aramıza yeni katılan arkadaşlarımızdan Gökhan
Özbulak'ta javatools actionsapi'sini tamamladığında, bunun  da
belgesini ekleyecek. Bu şekilde geliştiricilerin yaptığı işler ilgili
bilgileri ekledikleri ve diğer geliştiricileri bilgilendirebilecekleri
bir alan olacak burası.  Tabi buraya alınacak belgelerin bir review
süreci olacak şu anda bu tam oturmuş değil, şu ana kadar eklenen
belgeler bir şekilde gözden geçirilip buraya alındı. Bu süreç şimdilik
başta uludag'a koyup daha sonra web kısmına alarak gerçekleştiriliyor.
Ama daha iyi bir sürece oturtulmalı tabiki.

Ama şu anda türkçesi nasıl olur, ne olur bilemiyorum, lütfen bunu için
flame çıkarmayalım :) Şu anda ancak bu kadarına gücüm yetiyor.

Developer'da güncellenmiş ama wiki'de eski olan belgeleri çıkaralım
derseniz bana uyar. Bunların bir kısmını link vererek güncellediğimi
hatırlıyorum.

İyi çalışmalar,
--
Semen Cirit