[Gelistirici] PiSi ActionsAPI ve diger gelistirmeye yonelik belgeler

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
12 Eki 2010 Sal 22:52:40 EEST

Merhaba,

Dün kimseye sormadan bana lazım olduğu için
tr.pardus-wiki.org/Pardus:ActionsAPI'ye bazı eklemeler yaptım. Kimse
ilgilenmiyor sanıyordum. Daha sonra değişiklikleri
en.pardus-wiki.org/Actions_API'ye yansıtacaktım. Ama zaten
http://developer.pardus.org.tr/guides/packaging/actionsapi/index.htmladresinde
belgenin güncel bir hali bulunuyormuş. Geliştirici ve diğer
listeleri yakından takip edemediğim için bunu kaçırmışım sanırım.

Pardus Developer Base'deki ActionsAPI belgesinin Türkçe sürümü var mı,
nereden ulaşabilirim?
Pardus Developer Base'deki ActionsAPI'nin Türkçe sürümü hazırsa Türkçe
Pardus Wiki'deki ilgili maddeye eklenecek mi?
Pardus Developer Base'deki ActionsAPI, İngilizce Pardus Wiki'ye neden henüz
eklenmedi?
Geliştirme belgelerinin hem Pardus Developer Base'de hem de Wiki'de
bulunması belgelemeyle ilgilenen kişilerin işini zorlaştırıyorsa Wiki'den
geliştirme belgeleri tamamen kaldırarak Pardus Developer Base'ye geçiş
düşünülebilir mi bunlar için?

İyi çalışmalar.