[Gelistirici] PiSi ActionsAPI ve diger gelistirmeye yonelik belgeler

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
14 Eki 2010 Per 23:33:55 EEST

14 Ekim 2010 14:25 tarihinde Semen Cirit <scirit at pardus.org.tr> yazdı:

> Geliştirme süreci ile ilgili belgelerinin developer.pardus.org.tr
> adresinde durması düşünülmüştü bu, bu belgeleri burada güncel tutmaya
> çalışıyorum.

Kolay gelsin.

> ayrıca aramıza yeni katılan arkadaşlarımızdan Gökhan
> Özbulak'ta javatools actionsapi'sini tamamladığında, bunun  da
> belgesini ekleyecek.

javatools'tan yeni haberim oldu, her ne kadar Java ile ilgilenmesem de
sevindim, Gökhan'a kolay gelsin.

> Bu şekilde geliştiricilerin yaptığı işler ilgili
> bilgileri ekledikleri ve diğer geliştiricileri bilgilendirebilecekleri
> bir alan olacak burası.

developer.pardus.org.tr güzel oluyor.

> Tabi buraya alınacak belgelerin bir review
> süreci olacak şu anda bu tam oturmuş değil, şu ana kadar eklenen
> belgeler bir şekilde gözden geçirilip buraya alındı. Bu süreç şimdilik
> başta uludag'a koyup daha sonra web kısmına alarak gerçekleştiriliyor.
> Ama daha iyi bir sürece oturtulmalı tabiki.

Belge olarak ben yalnızca svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/doc adresini
biliyordum, Pardus Developer Base'dekiler de yine SVN'de bir yerlerde
mi, (web, devoleper-base benzeri bir dizine) bakındım ama göremedim.

> Ama şu anda türkçesi nasıl olur, ne olur bilemiyorum, lütfen bunu için
> flame çıkarmayalım :) Şu anda ancak bu kadarına gücüm yetiyor.

Flame çıkarma demek iki şekilde anlamsız bence, karşınızdakinin flame
çıkarma gibi bir amacı yoksa boşu boşuna kırmış olursunuz, karşınızdaki
flame çıkarmak istiyorsa onu boşu boşuna desteklemiş olursunuz.

Ben hala yalnızca şuradaki [1] son sorumun cevabını merak ediyorum. Ekim
sonuna kadar biraz boş zamanım olacak eğer ActionsAPI belgesinin güncel bir
haline erişebileceğim bir adres söylenebilirse bunu Türkçe için çevirmek
isterim. Çevrildikten sonra doc/tr'de durur, nereye konacağı daha sonra
kararlaştırılır?

> Developer'da güncellenmiş ama wiki'de eski olan belgeleri çıkaralım
> derseniz bana uyar. Bunların bir kısmını link vererek güncellediğimi
> hatırlıyorum.

Hazırlanan belgeleri sonrasında Wiki'ye aktarmak ne kadar zor oluyor? Zor
olmasa bile aynı içeriğin iki farklı yerde bulunmasına gerek var mı? Bence
çıkaralım.

> İyi çalışmalar

İyi geceler.

[1] http://lists.pardus.org.tr/gelistirici/2010-February/023176.html