[Gelistirici] [Duyuru] Pardus 2011 sürüm tarihlerinde değişiklik

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
27 Kas 2010 Cmt 11:44:32 EET

25 Kasım 2010 Perşembe günü (saat 11:56:06) Anıl Özbek şunları yazmıştı:

> Ama bunun kullanıcılara sürüm adayını bekledikleri bir günde söylenmesi

Evet bu konuda biraz geç kaldık bence de, buna katılıyorum. Tarihleri
değiştirmek başından beri istemediğimiz bir durumdu, baya bir direndik
ertelememek için, bu da biraz karar verme zamanımızı uzattı sanırım.

> ve
> katkıcı geliştiricilerin konuyla ilgili önceden bilgisi olmaması pek doğru
> değil bence.

YALI'nın yeni özelliklerinin yeterince test edilmemesi dışında, büyük oranda
bizim dışımızda gelişen durumlardan dolayı bu kararı aldığımız için, listeye
atma gereği duymadık ama yine de haber verebilirdik. Öte yandan Koray'ın da
dediği gibi sürüm takviminin hazırlanması ve bu takvimde değişiklik yapmak
doğrudan sürüm yöneticilerinin sorumluluğunda olan bir iş.

--
Gökçen Eraslan