[Gelistirici] PiSi ActionsAPI ve diger gelistirmeye yonelik belgeler

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
25 Kas 2010 Per 14:13:36 EET

Merhaba,

16 Ekim 2010 15:18 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:

> Başka kimsenin de aynı belge üzerinde çalışmaması için not düşeyim: PiSi
> ActionsAPI'nin Pardus Developer Base'deki son halini Türkçe'ye çevirmeye
> başlıyorum.

Bunları söylemiştim ama ne yazık ki Ekim'deki boş zamanımı iyi
değerlendiremedim. Bayramda bunun için zaman yaratabileceğimi düşünmüştüm
ama o da olmadı, yakın gelecekte de bu çeviriyi yapamayacağım görünüyor.

Belge üzerinde çalışabilecek başka kişileri engellememek için biraz geç
kalmış olsam da haber vereyim dedim. Haber vermemdeki gecikmenin nedeni
belki zaman ayırabilirim düşüncemdi.

İyi çalışmalar,
Anıl.