[Gelistirici] [Duyuru] Pardus 2011 sürüm tarihlerinde değişiklik

Koray Löker loker at pardus.org.tr
25 Kas 2010 Per 12:37:59 EET

Anıl Özbek wrote On 25-11-2010 11:56:
> Ama bunun kullanıcılara sürüm adayını bekledikleri bir günde
> söylenmesi ve katkıcı geliştiricilerin konuyla ilgili önceden bilgisi
> olmaması pek doğru değil bence.
Şu terminolojiyi bir türlü oturtamadık ya yanarım :( "katkıcı
geliştirici" de iyice frankenstein olmuş ama bana sorarsan, kimden
bahsediyorsun anlamadım. Tübitak çalışanı olmayan Pardus
geliştiricilerini kastediyorsan, çalışanı olanlar da aslında aynı gün
öğrendiler. Sürüm yöneticilerinin bu kararı tartışmadan almak gibi bir
hakları var, bunu kullanmış oldular.

Senden önce bilenler yine Gökçen ve Fatih yani... Proje yönetimini hariç
tutuyorum, plan program açısından görüşleri alınmıştır.

Mamafih konuyu açmak harika oldu, hazır "zaman kazanmışken" bir
silkelenip bu listeyi sürecin aktif bir parçası yapalım. Bunu sadece
sürüm yöneticilerinden beklemeyelim...

Kim ne yapabilir yeni takvim ışığında? Ne kadar zaman ayırabilir
durumda? Kendi rutinleri dışında (bakımını yaptığı paketler, testler
vb.) yeni bazı görevleri üstlenmeye vakti olan var mı?

--
Koray Löker
<--/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /-->