[Gelistirici] Üzerime aldığım paketler hakkında

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
25 Kas 2010 Per 14:14:46 EET

Üzerime aldığım bazı paketler var. Bilgilendirme amacıyla yazıyorum.
Parantez içindekiler paket sahiplerini gösteriyor

deluge (Pardus)
libtorrent (İbrahim Güngör)
irssi (Pardus)
xchat (Burak Çalışkan)
emesene (Aşkın Yollu)

mutt (Kenan Pelit)
Kenan'ın 2009 Aralık ayında attığı bir mesaj var, ondan yola çıkarak
alıyorum bu paketi:
http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-December/022250.html)

Aşağıdaki paketler de "unmaintened" olarak işaretlenmiş, bunları da
alıyorum doğrudan (bunların bağımlığı olduğu, "sahiplenmemiş"
paketleri de doğrudan üzerime alacağım).

multimedia/library/musicbrainz
multimedia/library/musicbrainz3
multimedia/library/tunepimp multimedia/sound/mpg123
programming/language/python/mutagen

Bilginize ..

Kolay gelsin

--