[Gelistirici] 2009/devel/hardware/info/systester - take over, version bump, test system

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
6 Mayıs 2010 Per 14:30:52 EEST

06 Mayıs 2010 14:18 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:

>  Lütfen böyle yapma

Tamam. Bu beni bakıcısız paketlerin listesini hazırlarken biraz yavaşlatacak
ama olsun. Şu durum hakkında da yorumlarınızı merak ediyorum. Bir paketi
listeye eklemeden önce haliyle test ediyorum ve paket dosyalarını
güncelliyorum / güncelleyeceğim. Bu paketlerin bir kısmını üzerime alacağım,
bir kısmını almayacağım, bu önemli değil. Bu değişiklikleri yapmadan (daha
doğrusu yaptığım değişiklikleri depoya yansıtmadan) önce listeye sormam
gerekir mi? Yoksa buna gerek yok mu? Eğer buna da gerek var denirse şunu
sorayım, sessiz onay ne kadar sürede onaya (hem sahiplenmediğim ama
güncelleyeceğim hem de sahiplenip güncelleyeceğim) dönüşecek :) Bir kaç gün
yeter mi?