[Gelistirici] 2009/devel/hardware/info/systester - take over, version bump, test system

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
6 Mayıs 2010 Per 18:50:02 EEST

On Thu, 6 May 2010 14:30:52 +0300
Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> wrote:

> Bu değişiklikleri yapmadan (daha doğrusu yaptığım değişiklikleri
> depoya yansıtmadan) önce listeye sormam gerekir mi? Yoksa buna gerek
> yok mu?

 Gerek yok, istediğin gibi yapabilirsin.

> Eğer buna da gerek var denirse şunu sorayım, sessiz onay ne
> kadar sürede onaya (hem sahiplenmediğim ama güncelleyeceğim hem de
> sahiplenip güncelleyeceğim) dönüşecek :) Bir kaç gün yeter mi?

 Paket sahipliği konusunda net konmuş bir tarih yok, 1 gün yeterli diye
düşünüyorum (farklı düşünen varsa konuşabiliriz). İtiraz gelirse ve
fikir değiştirirsek paketin sahibini tekrar değiştiririz, yapısal
(deposal) bir değişiklik olmadığı için sorun çıkaracağını zannetmiyorum.