[Gelistirici] 2009/devel/hardware/info/systester - take over, version bump, test system

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
6 Mayıs 2010 Per 14:18:03 EEST

On 06 May 2010 Perşembe 14:13:01 Anıl Özbek wrote:

> Evet paketler alınırken geliştirici listesine haber vermek güzel, böyle
> yapılmalı ama böyle yapıldığında da bazen gözden kaçmalar olabiliyor :)
> Açıkçası sessiz onaydan bir şekilde listeye haber versem de vermesem de
> geçtiğini bildiğimden o an benden başka kimsenin ilgilenmeyeceğinden emin
> olduğum paketleri listeye haber vermeden alıyorum üstüme.

 Lütfen böyle yapma

> Bununla birlikte emin olmadığım noktalar varsa listeye soruyorum paketleri
> aldıktan sonra. Ayrıca önemli paketleri almadan önce listeye haber
>  vereceğim (böyle yapmayı düşünüyorum).
>
> Yine de şu denirse: "İster küçük olsun ister büyük, her paketi almadan önce
> geliştirici listesine haber ver, sonra tamam denirse veya itiraz gelmezse
> üzerine öyle alırsın."

 Diyoruz, daha önceden adını koyduğumuz ve hepimizin kullandığı yöntem bu.
Onay vermenin yanında bu işin "haber verme" kısmı da var ki gerçekten çok
önemli, ki sen de aşağıda listede daha önce "haber verilmiş mi" diye arama
yapmışsın.

 Bu tarz durumlara lütfen dikkat edelim, bu süreci daha fazla kurala bağlamak
zorunda kalmayalım.