[Gelistirici] 2009/devel/hardware/info/systester - take over, version bump, test system

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
6 Mayıs 2010 Per 14:13:01 EEST

06 Mayıs 2010 13:57 tarihinde Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> yazdı:

> Selamlar,

Merhaba,

> 06 Mayıs 2010 13:39 tarihinde Anıl Özbek <contrib-commits at pardus.org.tr>
>
> paketleri sahiplenmeden önce
> geliştirici listesine "alıyorum" diye yazıyorduk sanki.

Evet paketler alınırken geliştirici listesine haber vermek güzel, böyle
yapılmalı ama böyle yapıldığında da bazen gözden kaçmalar olabiliyor :)
Açıkçası sessiz onaydan bir şekilde listeye haber versem de vermesem de
geçtiğini bildiğimden o an benden başka kimsenin ilgilenmeyeceğinden emin
olduğum paketleri listeye haber vermeden alıyorum üstüme.

Bununla birlikte emin olmadığım noktalar varsa listeye soruyorum paketleri
aldıktan sonra. Ayrıca önemli paketleri almadan önce listeye haber vereceğim
(böyle yapmayı düşünüyorum).

Yine de şu denirse: "İster küçük olsun ister büyük, her paketi almadan önce
geliştirici listesine haber ver, sonra tamam denirse veya itiraz gelmezse
üzerine öyle alırsın."  Bu şekilde yapmak da benim için sorun olmaz.

> İyi çalışmalar diliyorum.
>
> Teşekkürler, size de.

Not: bu arada daha önce birisi systester'ı alacağım demişse kusura bakmasın,
listeyi bir taradım ama göremedim. Paketi hemen devredebilirim :)