[Gelistirici] [Bugzilla] Yeni paket isteği için ayrı bir ürün açılsın (mı?)

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
8 Mar 2010 Pzt 17:49:48 EET

Merhaba,

Mon, 8 Mar 2010 17:33:37 +0200, "H. İbrahim Güngör"
<h.ibrahim.gungor at gmail.com> :

> Yeni paket istekleri için de neden Paket ürününü kullanıyoruz? Yeni
> Paket ürünü oluşturup Bugzilla giriş ekranında (testzilla için
> konuşuyorum) Yeni paket isteği bağlantısı koysak hem kullanıcıların
> hem de Bugzilla çöpçülerinin işini kolaylaştırır diye düşünüyorum.
Bana göre pratik bir yararı; en azindan yeni paket isteğinde bulunacak
olanın önce tüm paket listesine pulldown'da bakması, orada bulduğunu
raporlamaması.

Tüm yeni paket isteklerini en düşük öncelikte tanımlasak (gerçekte de
durum bu zaten), böylece en düşük öncelikte olmayanları listele diyerek
sonuca gitsek?

Hem hata önceliğini de ilk defa ciddi kullanıma sokmuş oluruz.

                   Doruk