[Gelistirici] [Bugzilla] Yeni paket isteği için ayrı bir ürün açılsın (mı?)

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
8 Mar 2010 Pzt 18:14:51 EET

On Mon, 8 Mar 2010 17:49:48 +0200
Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> wrote:

> Merhaba,
>
> Mon, 8 Mar 2010 17:33:37 +0200, "H. İbrahim Güngör"
> <h.ibrahim.gungor at gmail.com> :

> Bana göre pratik bir yararı; en azindan yeni paket isteğinde bulunacak
> olanın önce tüm paket listesine pulldown'da bakması, orada bulduğunu
> raporlamaması.

150 piksellik bir alanda listelenmiş (an itibariyle) 3200+ pakete kullanıcıların bakmasını beklemek biraz sadistçe değil mi? :)

> Tüm yeni paket isteklerini en düşük öncelikte tanımlasak (gerçekte de
> durum bu zaten), böylece en düşük öncelikte olmayanları listele diyerek
> sonuca gitsek?
> Hem hata önceliğini de ilk defa ciddi kullanıma sokmuş oluruz.

Hem sınıflandırmayı kolaylaştırdığından hem de temiz bir çözüm olduğuna inandığımdan öncelik atamak yerine yeni ürün açmak daha mantıklı geliyor bana açıkçası.

--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>