[Gelistirici] [Bugzilla] Yeni paket isteği için ayrı bir ürün açılsın (mı?)

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
8 Mar 2010 Pzt 17:33:37 EET

Selamlar

Bugzilla'da yeni paket istekleri hariç tüm hataları listele diyebilen var mı? Ya da hiç denemiş olan? Bilen varsa nasıl yapıldığını açıklarsa işimi çok kolaylaştırmış olacak. Şu anki haliyle, arama sayfasında ürün kısmına dokunmadan, bileşen listesinden tümünü seçip "yeni paket" bileşenini listeden çıkarıp Ara diyorum. Haliyle Request URI too long diye yanıt geliyor.

Yeni paket istekleri için de neden Paket ürününü kullanıyoruz? Yeni Paket ürünü oluşturup Bugzilla giriş ekranında (testzilla için konuşuyorum) Yeni paket isteği bağlantısı koysak hem kullanıcıların hem de Bugzilla çöpçülerinin işini kolaylaştırır diye düşünüyorum.

--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>