[Gelistirici] Paket adları

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
30 Haz 2010 Çar 14:32:36 EEST

On 30 Haziran 2010 Çarşamba 14:28:04 Ozan Çağlayan wrote:
> Çarşamba 30 Haziran 2010 günü (saat 14:11:27) Onur Küçük şunları yazmıştı:

> Bu bazen pek mümkün olmuyor. Örneğin KDE uygulamalarından gelen belgeler
> Yardım menüsünün içeriğini belirliyor. İlgili -docs paketi kurulu olmazsa
> uygulama hata veriyor. Ancak pakete alınmayacak kadar büyük belgelendirme
> içeriyorlar genelde (digikam, k3b, vs.).

 Uygulama hata verecek kadar akıllıysa belgeleri bölebiliriz, ben belgeleri
bulamayınca çöken bir yazılım olarak düşünmüştüm. Gerçi öyle bir durumda da
çok istisna bir şey yoksa yazılım çökmeyecek şekilde düzeltilebilir bir
taraftan. Böyle bir düzeltmenin yapılamayacağı durum var mı / olabilir mi
bildiğiniz ? Benim aklıma gelmedi.

 Güzelmiş :)